Wira-Wira Wati Negara


Sebuah Proton Wira Aeroback Wakaf yg Dimiliki .
Kereta ni tak la laju sangat .
standard bodoh je . hehe .
awek tgk pn tak pandang lgsung .
dah macam besi buruk . tapi amat berjasa !
bnyk kenangan pahit manis aku n keta nie .
dapat lah berlindung dari hujan panas .
mmber2 slalu marah aku sOh basOh keta nie . jaga elok2 .
aku bukan tak mau jaga . tapi biasa lah .
hidup sebagai seOrang student . bz memanjang !
( padahal malas )
dah merata cerOk aku jelajah n keta nie .
cakap ja negeri mna aku tak penah rOdOk ?
sabah sarawak ja blum sampai . HAHA .
rOsak ? jgn cakap lah . dah beribu duit abis repair keta nie .
aku syg gila keta nie . mmber2 aku pn syg keta nie (xkepasai)


Time nie rOsak masa Otw ke Kelantan :)
HAHA . cuak gila ah ! tgh2 hutan weh ! aduu .
tapi tak pa . dengan berkat kesabaran dan berdasarkan pengalaman, aku tabah menghadapinya . cewah !
terbaik lah ajaran pOmen nO 6,tak lingkup jahanam !
HAHA . I Luv U Wira Aeroback burOk !



No comments:

Post a Comment