Aku begini dan bukan begitu !

Aku suka kerana aku gembira bukan kerana aku mahu

Aku gembira kerana aku tersenyum bukan kerana aku tertawa

Aku tersenyum kerana aku marah bukan kerana aku bahagia

Aku marah kerana aku bertanya bukan kerana aku menjawab

Aku bertanya kerana aku risau bukan kerana aku mahu tahu

Aku risau kerana aku mengambil berat bukan kerana aku menyibuk

Aku mengambil berat kerana aku mahu yang terbaik bukan kerana aku bebal

Aku mahu yang terbaik kerana aku menyanjungi bukan kerana aku tak baik

Aku menyanjungi kerana aku mengagumi bukan kerana aku mendukung

Aku mengagumi kerana aku terpesona bukan kerana aku terpana

Aku terpesona kerana aku terdiam bukan kerana aku terpejam

Aku terdiam kerana aku cemburu bukan kerana aku bisu

Aku cemburu kerana aku sayang bukan kerana aku dengki

Aku sayang kerana aku cinta bukan kerana aku suka

No comments:

Post a Comment